Tuesday 25 December 2012

Terharu ru ru ru ru ru ru xD

Assalamualaikum :D Holaaa . Hye ! *kenapa excited sangat nihh . HAHA . Oke pada petang / senja yang dingin ni , aku nak share satu cerita je . Satu jee . Please allow me to do so . Heheeh . Oke tadi dapat text dari sahabat . Biarlah aku hanya namakan dia ustaz . *ustaz kaww nyahhh :P Dia text aku tadi , sebab dia dah nak gerak pegi lawatan kat kedah rasenye . Terharu kottt . Nampak tak betapa dia ingat kat aku even aku hanya kawan biasa je . Perasan HAHA . Tapi lepas baca text dia tu , aku macam speechless . Tak taw nak react macam mane . Then tibe-2 bergenanag air mata . APA YANG SEBENARNYA BERLAKU ? Kenapa aku perlu rase sedih dia nak tinggalkan unisza ? Aku pon tak taw apa sebenarnya aku rase . Mungkin apa yang aku doakan selama ni termakbul . *doa dirahsiakan . Btw , safe journey ustaz . Semoga kita dapat jumpa lgi lepas cuti midsem . Ohhh ye . Tadi aku sempat pesan kat ustaz tolong belikan ole-2 . Hehehe . Oke lahh . Dah maghrib dah ponn . Nak mandi dulu . Esok kalau sempat aku hapdettt lagi belog ni . Bye !
*Eh ! Tibe-2 . Muehehehe :P

No comments:

Post a Comment