Monday 24 December 2012

Hariku :)

Assalamualaikum :)

Oke baru berkesempatan nak tulis blog *uhuk-2 batuk . Demam lhaa jemahh hujan-2 gini . Oke now aku nak kenalkan diri aku . Nama diberi insyaAllah permanent AYUNI MUNIRAH BT ABDUL JALIL ^^
U guys boleh panggil aku yuni atau ayu . Tak kesah pon ape-2 . Janji beri makna yang baik . Then skang aku study kat UniSZA (Universiti Sultan Zainal Abidin , Terengganu ) In semester 4 , tahun kedua . Aku amek diploma in Information Technology :) Oke what else you wanna know about me ? Ahah perasan hott aku  . I have 4 siblings . Dua abang yang hensem *omoooo xD and seorang adek yang sangat passionate terhadap blognya . Alahhh macam mane nak mention hah ?? Aku mane taw menahu pasal belogg nihh . Uhuuu~ Oke ni blog dia +http://kausipowerrangersmerahku.blogspot.com/ . Gitu kott nak mensi . HAHA .

* Gambar macam takde kaitan -.-
Next about my life . ~ Gabra nak cite pasal diri sendiri ~ Sekarang umur aku 19 tahun . Next year dah 20 . No more teen . Tak teenagers dah aku . *sob-2 lap hinguss  -______ - Actually im not into 19 yet . This thursday birthday aku . 27 DECEMBER :) Please remember my birthday . Muahaha . Tapi selalu tak sempat nak celebrate kat kampus . Dah start cuti time tu . Huuuu~ Nvmd lahh . Yang penting aku masih ade family untuk berkongsi hari bahagia nihh *sebak terase . Then about my personal life . Orang kate kalau takde pakwe hidup tak gempak , tak ceria . HAHA . Takde maknenye sume tu . Ape penting sangat ke pakwe ? Aku rase bagi remaja yang umur macam aku ni , tak perlu kott mempunyai pakwe atau makwe . Belajar pon ntah ke mana lagi . Hmm oke-2 . Stop mensi about relationship . Nnati aku buat satu entry untuk mende-2 alah ni . Set ! *high-five sekalihhh :D And the last but not least , tujuan aku buat blog ni untuk cari kenalan dan untuk berdakwah . InsyaAllah , lillahita'ala :) InsyaAllah . Oke thats all for now . See ya ! Wallahualam .

No comments:

Post a Comment